Helpdesk

De Helpdesk van Aceri heeft als doel om u zodanig te ondersteunen dat u efficiŰnt en naar tevredenheid de door ons geleverde software kunt gebruiken.

Aceri levert de helpdeskondersteuning op basis van het “Service & Support contract”. Op basis van dit contract heeft u 1 jaar voor het afgesproken aantal uren recht op ondersteuning door onze helpdesk. U kunt zelf bepalen of u het Service & Support Contract per licentie of per bedrijf wilt afsluiten. Ook kunt u hierbij aangeven wie van de gebruikers mogen bellen of e-mailen. Wij houden daar een registratie van bij, waarvan u - indien gewenst - een rapportage kunt krijgen.

Aanmelding van Support calls
Wij ontvangen uw support call bij voorkeur via de e-mail onder vermelding van uw Service & Support contractnummer met in het onderwerp (subject) uw softwareversie en in het kort uw vraag of probleemstelling. In de normale inhoud van uw e-mail verzoeken wij u een uitgebreide omschrijving van uw vraag of probleemstelling op te nemen en de overige systeemdetails, zoals de systeemconfiguratie, de systeemsoftware en de netwerkgegevens te vermelden. Eventuele andere aanvullende gegevens of opmerkingen kunt u ook daar kwijt. Indien het gaat om een foutmelding of een fout in een tekening, dan verzoeken wij u tevens als bijlage een schermafdruk en/of voorbeeldtekening bij te voegen.

Verlenging
Het Service en Support contract verloopt uiterlijk na 1 jaar of eerder bij het bereiken van het aantal uren, waarvoor het contract is afgesloten.

Bereikbaarheid
Via e-mail kunnen Support vragen 24 uur per dag 7 dagen per week bij ons worden aangemeld. Onze product specialisten zullen deze vragen zo snel mogelijk in behandeling nemen. Hiernaast zijn wij op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur ook telefonisch bereikbaar.

Telefoonnummer: +31 (0)26 - 352 9533
E-mail: support@aceri.nl.

Bent u ge´nteresseerd in de mogelijkheden van de Aceri Helpdesk en ons Service & Support contract, neem dan nu contact met ons op.